2012. június 23., szombat

Outro


Mint azt a legtöbben bizonyára tudják, június 10-én sikeresen hazaértem! Az út nem volt egészen zökkenőmentes, de az elmúlt időszak sok utazása után megacélozódtam annyira, hogy egy alig több, mint 4 és fél órás várakozás a londoni Heathrow repülőtéren már meg sem kottyant...:) Történt ugyanis, hogy a dallasi átszálláskor kb. 75 perccel a tervezettnél később engedtek minket fel a gépre valami rejtélyes "műszaki hiba" miatt. Mondani sem kell, hogy milyen kellemes érzés volt felszállni arra a repülőre, ami csupán egy óceánon hivatott a kedves utazó közönséget átszállítani úgy, hogy előtte némi problémák voltak a vassal. De 9 órával a felszállás után, nagyon sima utat követően érkeztünk Londonba, ahol a késés miatt már nem tudtam felszállni a repülőjegyemen szereplő következő járatra, így csak egy jópár órával későbbire kaptam jegyet. Öröm az ürömben, hogy Budapestig egy neves amerikai ösztöndíj alapítványának munkatársa utazott velem, akivel el is beszélgettünk kicsit az amerikai felsőoktatásról szerzett tapasztalatainkról és az említett alapítvány ösztöndíjairól...
Lényeg: hazaértem! A reptéren természetesen kiscsaládom várt rám, otthon pedig nem győzték tölteni  belémm a jobbnál jobb hazai kajákat és nem utolsó sorban jó hazai pálinkát:)
Összegezzem? Azt hiszem, a blogból nagyjából sejteni lehet, de nagyon nem is tudnám csupán néhány mondatban összefoglalni az elmúlt 5 hónapot. Annyit biztosan mondhatok, hogy ha voltak is olyan pillanatok, amik esetleg nem túl kellemes emlékként maradnának meg, ezek elenyésző kisebbségben vannak a vidám, érdekes, kalandos, különleges élményekhez képest, ráadásul mindehhez rengeteg új arc, kedves ember is társul. Jó volt, na:) Persze ez nem azt jelenti, hogy nem volt jó érzés hazajönni!
Hogy a bloggal mi lesz? Még nem döntöttem el, legvalószínűbb, hogy néha egy-egy képet feltöltök, de majd meglátom. De tudatom az eredményt.
Ja és még meg kell köszönnöm mindenkinek, aki kisebb-nagyobb lelkesedéssel követte a bejegyzéseket, nagyon jól esett a sok pozitív visszajelzés!
Csók a családnak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése